اسلایدر

جدید ترین رکورد دار های گینس
 
چت تو چت
چت تو چت بهترین چت روم با امکانات ویژه

 

اولین کیک عروسی دنیا

این کیک عروسی در سال ۱۸۹۸ پخته شده است یعنی همزمان با ملکه ویکتوریا و حدود ۱۱۳ سال از پخت آن می گذرد و قدیمی ترین کیک عروسی در جهان می باشد….

به گزارش ابصارنیوز، این کیک عروسی در پنجره یک نانوایی خانگی به نمایش گذاشته شد تا زمانی که آنجا در سال ۱۹۶۴ بسته شد،سپس قبل از اهدا به موزه وایلیس ( Willis Museum ) در شهر بیسینگ استوک ( Basingstoke ) در اتاق زیر شیروانی نگهداری می شد.

سو تاپلیس متصدی موزه می گوید: این کیک در شرایط خوبی نگهداری نمی‌شده است و به همین دلیل به رنگ قهوه ای تیره درآمده است.

وی همچنین می گوید:این کیک را دختر نانوا که هرگز ازدواج نکرده بود در سال های پایانی عمر خود به موزه اهدا کرد،چون که می ترسیده کسی آن را پیدا کند.

این کیک هم اکنون در یک گالری با هوای ویژه نگهداری می شود.


 

ركورد گينس : كثيف ترين مرد جهان !

یک پیر مرد چینی تصمیم گرفت پس از گذشت ۲۶ سال، موهای خود را برای اولین بار بشوید.به گزارش برنا به نقل از پایگاه خبری الجوار، پیر مرد ۸۰ ساله چینی بعد از گذشت ۲۶ سال تصمیم گرفت به حمام برود.

این اولین بار است که وی بعد از ۲۶ سال موهای خود را می شوید. البته نکته جالب توجه این است که حتی پس از گذشت ۲۶ سال هم موهایش را خودش نشست، بلکه ۱۲ نفر از بستگان وی، مسئولت این کار خطیر و مشکل (از نظر این پیر مرد) را بر عهده گرفتند.

این ۱۲ دلاک با استفاده از چند لیف و کیسه، این پیر مرد استثنایی را که طول موهای آن به اندازه هشت فوت رسیده بود، شستند.

نزدیکان این مرد چینی می گویند، این پیر مرد چینی اکنون سعی می کند اسم خود را در کتاب “گینس” به عنوان رکورددار کثیف ترین مرد دنیا که تاکنون از آب برای شستن سرش استفاده نکرده است، ثبت کند.


 

ميدانيد گرانترين زمين در تهران متري چند است ؟

گشتی در پنت هاوس های معروف تهران نشان می دهد که هم اکنون در معروف ترین برجها، پنت هاوس ها با متری ۱۴ میلیون تومان به فروش می رسند.در میان رکود خرید و فروش مسکن و اجاره های سرسام آور، واحدهای مسکونی هم در شهر تهران وجود دارند که دغدغه آنها قیمت نیست بلکه امکاناتی است که به واسطه آن باید بهای بیشتری برای خرید یا اجاره واحدهای مسکونی پرداخته شود.
برهمین اساس، نام “پنت هاوس” به میان می آید: فوقانی ترین طبقه یک ساختمان که به صورت ویژه و مجلل ساخته می شود که از امکاناتی نظیر زاویه دید و تراس های روباز برخوردار است. سازندگان برج های بلند، اوج هنر خود را در این گونه آپارتمان ها به رخ می کشند.
در همین حال، پس از آنکه تهران هم با افزایش جمعیت، تبدیل به شهری با برجهای بلند شد، برج نشینی هم مورد توجه قشر خاصی از جامعه قرار گرفت که امنیت زندگی در این واحدها را به سکونت در خانه های بزرگ ترجیح دادند.
در میان واحدهای مسکونی در این برجها، پنت هاوس ها از همان ابتدای ساخت، توسط برخی از افراد پیش خرید می شود و در واقع یک پنت هاوس در برج های مشهور تهران فقط به افراد معروف فروخته یا اجاره داده می شود؛ از برخی شخصیتها گرفته تا تاجران مشهور شهر که در این پنت هاوسها زندگی می کنند.

نام سازندگان؛ عامل تعیین کننده قیمت
عوامل دیگری هم در تعیین قیمت این پنت هاوس ها نقش دارند که مهمترین دلیل اولیه می تواند سازنده هر برج باشد. در واقع هرچه سازنده مشهورتر باشد قیمت برج هم افزایش می یابد و خریداران تنها به این نکته توجه می کنند و همین می تواند دلیل کافی برای خرید واحد مسکونی در یک برج باشد. گاهی نام یک سازنده به تنهایی می تواند قیمت هر متر مربع را ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان و شاید هم بالاتر افزایش دهد.
از دیگر موارد مهم معماری داخلی و خارجی برجهاست از نمای بیرونی، لابی، سالنهای ورزشی و در نهایت داخل واحدها باید براساس یکی از معماریهای شاخص از کشورهای ایتالیا، فرانسه یا دیگر معماریهای نوین باشد که استفاده از مواد بکار رفته در طراحی ها می تواند قیمت را هر متر مربع یک تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش دهد.
البته در کنار این شرایط، امکانات دیگر هم برای هر واحد این برجها حرف اول را می زند؛ از جمله این شاخصها در یک برج، کارواش، چند پارکینگ، حیاط سازی براساس طرحهای معروف، نورپردازی هوشمند و سینمای ۴ بعدی هستند که این امکانات در کنار دیگر شرایط ساده مانند استخر، سونا و سالن بیلیارد قرار می گیرد.
برخی از امکانات هم برای چند واحد به صورت عمومی استفاده می شود که زمین تنیس، پیست دوچرخه سواری، سالن اسکواش، پارک کودک و کترینگ داخلی از جمله اینهاست.
پنت هاوس ها هم که بهترین واحد هر برج به حساب می آیند با قیمتهای سرسام آوری به فروش می روند و از آنجایی که خرید و فروش آن میان سازنده ها و فروشندگان صورت می گیرد قیمتهای واقعی چندان عمومی نمی شود و معمولا مشاوران املاک هم از قیمتها آگاهی زیادی ندارند.

پنت هاوس ها متری ۱۴ میلیون تومان
یکی از مشاوران املاک در شمال تهران در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص گران قیمت ترین پنت هاوس های تهران می گوید: برج تندیس در نیاوران، برج الهیه، برج دوقلوی تهران، چناران پارک و رز گاردن از معروف ترین و گران ترین برجهای تهران هستند و پنت هاوس های آنها با گران ترین قیمت به فروش می رسند.
وی افزایش ۳ تا ۴ درصدی قیمت هر واحد مسکونی براساس طبقه را عامل دیگر در تعیین قیمتها عنوان می کند و می افزاید: طبقه های بالای برج به دلیل اینکه مشرف به ساختمانهای دیگر نیست، گران تر از طبقات پایین به فروش می رسد و با متراژ بالاتر ۳ تا ۶ درصد هم گران تر می شود.
این مشاور املاک ادامه می دهد: قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این برجها از ۷ میلیون تومان آغاز می شود و گران ترین معامله ای که تاکنون انجام گرفته برای یک پنت هاوس و با قیمت هر متر مربع ۱۴ میلیون تومان بوده است.
وی به خرید و فروش داخلی این واحدها اشاره می کند و می گوید: قیمت این واحدها چندان هم مشخص نیست اما معمولا در همین حدود به فروش می رسند و از آنجایی که تعداد پنت هاوس های برجهای معروف محدود است قیمتها توافقی میان خریداران و فروشندگان تعیین می شود.


 

ثروتمندترین مردان دنيا در سال 1390 !
در این مطلب اسامی ۱۰ نفری که در جدول ثروتمندان جهان صدرنشین هستند را به شما ارائه می کنیم . امیدواریم به زودی اسم شما هم در این لیست جای بگیرد . . .
۱٫کارلوس اسلیم هلو Carlos Slim Helu

ثروتمندترین مردان دنيا در سال 1390 !
کارلوس پولدارترین سرمایه گذار تلکام در مکزیک است . سرمایه گذاری او در امریکا ۳۵ درصد افزایش یافته است . ثروت او حدود ۷۳٫۵ بیلیون دلار است.
۲٫بیل گیتس Bill Gates

ثروتمندترین مردان دنيا در سال 1390 !
بیل گیتس با ثروت تقریبی ۵۳ بیلیون دلار در جایگاه دوم قرار دارد . بعد از رشد ۵۰ درصدی سهام مایکروسافت بیل گیتس برای حدودا ۱۴ تا ۱۵ بار در مقام اول بود .
۳٫وارن بوفت Waren Buffet
ثروتمندترین مردان دنيا در سال 1390 !
ثروت او حدود ۴۷ بیلیون دلار است . البته بعد از جهش ۱۰ بیلیون دلاری که در سرمایه گذاریش در شرکت BerkShire Hathaway اتفاق افتاد .
۴٫موکش آمبانی  Mukesh Ambani
ثروتمندترین مردان دنيا در سال 1390 !
او رهبر بیشتر صنایع و کمپانی های حساس هندوستان است . او وارث کمپانی پرش است . ثروت تقریبی او حدود ۲۹ بیلیون دلار است .
۵٫لاکشمی میتال Lakshmi Mittal
ثروتمندترین مردان دنيا در سال 1390 !
میتال به دنیا ثابت کرده که بزرگترین سازنده استیل است .ثروت تقریبی او حدود ۲۸٫۷ بیلیون دلار است.
۶٫لائورنس الیسون Lawrence Ellison

ثروتمندترین مردان دنيا در سال 1390 !
او ششمین مرد ثروتمند در دنیاست. او بنیان گذار database gian Oracle است . ثروت او حدود ۲۸ بیلیون دلار است.
۷٫برنارد آرنولت  Bernard Arnault
ثروتمندترین مردان دنيا در سال 1390 !
این نام یک کمپانی مد و پوشاک فرانسوی است . او در حال حاضر در حال گسترش تجارتش در چین است . ثروت او حدود ۲۷٫۵ بیلیون دلار است.
۸٫ایک باتیستا  Eike Batista

ثروتمندترین مردان دنيا در سال 1390 !
ثروتمندترین مرد برزیلی درآمد خودش رو از ۱۹٫۵ بیلیون دلار به ۲۷ بیلیون دلار د ریک  سالرشد داد.جاه طلبی او باعث ثروتمند شدنش شد .درآمد او از کمپانی اکتشاف نفت و گازش است OGX .
9.آمانسیو ارتگا Amancio Ortega

ثروتمندترین مردان دنيا در سال 1390 !
4500 فروشگاه در ۷۳ کشور . تقریبا همه کمپانی مد و پوشاک موگیول Mogul را می شناسند . ثروت تقریبی او حدود ۲۵ بیلیون دلار است.
۱۰٫کارل آلبچ Karl Albrecht

ثروتمندترین مردان دنيا در سال 1390 !
کارل ۹۰ ساله آلمانی صاحب فروشگاههای زنجیره ایست . او اولین فروشگاه رو از کمی بعد از جنگ جهانی دوم افتتاح کرده است . ثروت تقریبی او حدود ۲۳ بیلیون دلار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 16 تير 1391برچسب:, :: 22:56
دانیال

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چت تو چت و آدرس chat2chat.dena.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 54217
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1